אתר האינטרנט שלך הוא המוקד של העסק שלך באינטרנט, היא ייצוג וירטואלי של החברה שלך אם החברה שלך קיימת פיזית או לא. כאשר אתם עושים עסקים באינטרנט, אנשים לא יכולים לראות אותך פיזית כמו איך הם יכולים אם הם להתמודד עם חברה במצב לא מקוון. לפיכך, אנשים עושים לשפוט אותך על ידי המכסה שלך זה המקום שבו עיצוב טוב נכנס לתמונה.
תארו לעצמכם אם אתה מפעיל את החברה במצב לא מקוון. האם הייתם מאפשר לאנשי המכירות שלך להיות לבושים בבגדים מרופטים או מזדמנים, כאשר הם מתמודדים עם הלקוחות שלך? על ידי ביצוע הצוות שלך ללבוש מקצועית, אתה אומר ללקוחות שלך, כי אתה אכפת איכות. זה עובד פשוט משום שקודם עניין הופעות. כל בעל עסק שתשאל אותו איפה הכסף בעסק – הוא בתדמית של העסק.
כמו כן, באותו מקרה נמצא עם אתר האינטרנט שלך. אם האתר שלך להרכיב עלוב ונראה כמו "זבנג וגמרנו" 5 דקות, אתה ממש צועק למבקרים שלך כי אתה לא מקצועי לא אכפת לך עבור איכות.
על ההיפך, אם יש לך פריסה מקצועי לחלוטין האתר מחפש, אתה נותן למבקרים את התפיסה כי יש לתת תשומת לב קפדנית לכל פרט ולכל שאכפת לך ומקצועיות. אתם מאורגנים, ממוקדים אתה באמת מתכוון העסק.
מצד שני, אתה צריך גם מה שקשור לחברה שלך שמתוכנן היטב. איפה הכסף בתכנון טוב?
בכל תכנון טוב לדוגמא אפילו תכנון טוב של כרטיסי ביקור יזערו לך בקידום המכירות.
הסיבה לכך היא כפי שאתה להרחיב את העסק שלך, פריטים אלה הופכים את פני העסק שלך. שוב, תחשוב על "איש מכירות עם בגדים מרופטים", ואתה תקבל את הנקודה שלי.
הכותב בעל מספר אתרים ומייצר הכנסה נוספת דרך הרשת.